Известие

Collapse
No announcement yet.

Купчинка проблеми с Алфа 145 2.0 TDI 1998-ма

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Купчинка проблеми с Алфа 145 2.0 TDI 1998-ма

    Здравейте,
    новичък съм в клуба и сравнително нов притежател на този доста подходящ за темперамента ми автомобил. Купих Алфата от автокъща в Плевен и никак не съм се церемонил да я разглеждам и да се разправям с разни пишман майстори да я заничат и да умуват. Колата си ме кефеше - взех я. И се почна - както си му е реда масло и ремък. Така, но след около 1000 км. забелязах, че там където маркучът от отдушника на двигателя се свързва с големия маркуч на въздушния филтър, а оттам към турбината, взе да покапва масло. Капането се засили след още толкова километри и се почна тичане по майстори. Наистина постарах се да я видят хора, които все пак са се занимавали с коли от марката и бяха категорични - бутала и сегменти. ОК ! Цепнахме двигателя и що да видим - перфектни цилиндри, няма ръб - идеални. И понеже я разглобиха, сменихме сегментите с " AE ", както и лагери основни и биелни - за страх и гумичките на клапаните, с надеждата това да помогне. Уви !!! Намалихме теча, но и аз не съм я карал много още след ремонта, който приключи минала седмица. Отивам пак при майсторчето, гледа, мисли и ми брулва, че най-вероятно проблема е в турбината. Пропуснах да отбележа, че когато свалихме филтъра, той беше единствено прашен и мръсен, но не и омаслен. Та сваляме турбината и аз заминавам при Царски в Долна Митрополия, до Плевен, човека гледа, човърка и заключава, че турбината не е първа хубост, но е в задоволително състояние и ще кара и е изключено, по обратния път тя да вкарва масло по маркуча към филтъра. Забърках се и незнам какво се случва, а успях да се влюбя в колата за изключително кратко време и ще съм щастлив ако получа помощ от вас! Благодаря !!!
    Alfa Ti amo Romeo 145 1,9 TDL 1998 180 d.p. = 90 h.p.

  • #2
    Малко разбирам от дизели не съм сигурен в това което ще те посъветвам но при мен свърши работа.
    Провери системата за изравняване на налягането /отдушника/ на парите в картера или по точно си изчисти маслоуловителя .... кадето се намира това при твоята кола, може и да имаш запушване по маркучетата.
    Парите на маслото не се улавят от него ами направо си влизат в смукателния колектор и цапат каквото им падне да не говорим че пуши яко и маслото изчезва. При Туинспарка аз за малко да си отворя мотора... добре че беше един търновец от сервиза на Ровър и БМВ в София да ме светне
    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

    Comment


    • #3
      Благодаря ти !!! Едва ли ще мога да открия маслоуловителя сам, без да знам какво представлява и без да знам къде се намира, но ще се опитам да почета из форума за литература за дизелови двигатели и ще се надявам някой препатил " дизелар ", като мен, да сподели опит.
      Alfa Ti amo Romeo 145 1,9 TDL 1998 180 d.p. = 90 h.p.

      Comment


      • #4
        здравей колега!значи имам същия проблем като тебе от близо 1 годинаи накрая(90процента сигурно)ми е турбината-но моята след 3000оборота започва да пуши и няма тяга!!!правих и основен ремонт но положението не се подобри-затова при мене е турбото-закарай си колата ако имаш възможност във ванто там ще ти помогнат иначе другите са пишман маистори!успех-
        п.с.ако имаш някакви други проблеми казвай-ще се радвам да помогна ако мога
        155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
        Powered by ...
        sigpic

        Comment


        • #5
          OK !!! Мерси много за помощта !!! Това няма да е голям проблем, защото пътувам често до София и непременно ще отида. Иначе проблеми - да искаш Всяка сутрин се събуждам с петно от антифриз под колата и имам едно ужасно скърцане в предницата, като мина през неравност, накрайници на носачите и от двете страни, най-тъпото е, че са здрави, поне според майстора ми и нямало смисъл да се сменят сега, а пък и той не можел да ми гарантира, че ако ги смени, ще спре да скърца еееееххх прекрасно нещо е живота в тази страна, ма..а му
          Alfa Ti amo Romeo 145 1,9 TDL 1998 180 d.p. = 90 h.p.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от makadam
            имам едно ужасно скърцане в предницата, като мина през неравност, накрайници на носачите и от двете страни, най-тъпото е, че са здрави, поне според майстора ми и нямало смисъл да се сменят сега, а пък и той не можел да ми гарантира, че ако ги смени, ще спре да скърца
            скърцат тампоните на носача, накрайниците тропат
            '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
            '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

            Comment


            • #7
              Мммм да - правилно !!!
              Alfa Ti amo Romeo 145 1,9 TDL 1998 180 d.p. = 90 h.p.

              Comment

              Working...
              X