Здравейте,
новичък съм в клуба и сравнително нов притежател на този доста подходящ за темперамента ми автомобил. Купих Алфата от автокъща в Плевен и никак не съм се церемонил да я разглеждам и да се разправям с разни пишман майстори да я заничат и да умуват. Колата си ме кефеше - взех я. И се почна - както си му е реда масло и ремък. Така, но след около 1000 км. забелязах, че там където маркучът от отдушника на двигателя се свързва с големия маркуч на въздушния филтър, а оттам към турбината, взе да покапва масло. Капането се засили след още толкова километри и се почна тичане по майстори. Наистина постарах се да я видят хора, които все пак са се занимавали с коли от марката и бяха категорични - бутала и сегменти. ОК ! Цепнахме двигателя и що да видим - перфектни цилиндри, няма ръб - идеални. И понеже я разглобиха, сменихме сегментите с " AE ", както и лагери основни и биелни - за страх и гумичките на клапаните, с надеждата това да помогне. Уви !!! Намалихме теча, но и аз не съм я карал много още след ремонта, който приключи минала седмица. Отивам пак при майсторчето, гледа, мисли и ми брулва, че най-вероятно проблема е в турбината. Пропуснах да отбележа, че когато свалихме филтъра, той беше единствено прашен и мръсен, но не и омаслен. Та сваляме турбината и аз заминавам при Царски в Долна Митрополия, до Плевен, човека гледа, човърка и заключава, че турбината не е първа хубост, но е в задоволително състояние и ще кара и е изключено, по обратния път тя да вкарва масло по маркуча към филтъра. Забърках се и незнам какво се случва, а успях да се влюбя в колата за изключително кратко време и ще съм щастлив ако получа помощ от вас! Благодаря !!!
новичък съм в клуба и сравнително нов притежател на този доста подходящ за темперамента ми автомобил. Купих Алфата от автокъща в Плевен и никак не съм се церемонил да я разглеждам и да се разправям с разни пишман майстори да я заничат и да умуват. Колата си ме кефеше - взех я. И се почна - както си му е реда масло и ремък. Така, но след около 1000 км. забелязах, че там където маркучът от отдушника на двигателя се свързва с големия маркуч на въздушния филтър, а оттам към турбината, взе да покапва масло. Капането се засили след още толкова километри и се почна тичане по майстори. Наистина постарах се да я видят хора, които все пак са се занимавали с коли от марката и бяха категорични - бутала и сегменти. ОК ! Цепнахме двигателя и що да видим - перфектни цилиндри, няма ръб - идеални. И понеже я разглобиха, сменихме сегментите с " AE ", както и лагери основни и биелни - за страх и гумичките на клапаните, с надеждата това да помогне. Уви !!! Намалихме теча, но и аз не съм я карал много още след ремонта, който приключи минала седмица. Отивам пак при майсторчето, гледа, мисли и ми брулва, че най-вероятно проблема е в турбината. Пропуснах да отбележа, че когато свалихме филтъра, той беше единствено прашен и мръсен, но не и омаслен. Та сваляме турбината и аз заминавам при Царски в Долна Митрополия, до Плевен, човека гледа, човърка и заключава, че турбината не е първа хубост, но е в задоволително състояние и ще кара и е изключено, по обратния път тя да вкарва масло по маркуча към филтъра. Забърках се и незнам какво се случва, а успях да се влюбя в колата за изключително кратко време и ще съм щастлив ако получа помощ от вас! Благодаря !!!
Comment